Szkolenie dla rodziców "Interwencja kryzysowa w szkole"
W celu podnoszenia kwalifikacji i umiejętności pedagogicznych, a także w trosce o bezpieczeństwo uczniów, ale również w obliczu nasilających się wśród dzieci i młodzieży zachowań niepokojących, niepożądanych, ryzykownych i niebezpiecznych, nauczyciele naszej szkoły biorą udział w kolejnym już szkoleniu- programie EduAkcji, tym razem pt. "Interwencja Kryzysowa w Szkole".
Częścią programu jest także szkolenie, które jest przygotowane specjalnie dla rodziców. Dostęp do niego jest dla Państwa bezpłatny i trwa 12 miesięcy, tj. do końca grudnia 2024. Aby skorzystać z materiału wideo, należy jedynie podać kod dostępu. Mogą Państwo wracać do szkolenia - w ciągu tego czasu - dowolną ilość razy, o wybranej przez Państwa porze dnia i w dogodnym miejscu, dysponując urządzeniem z dostępem do Internetu.
Zapraszamy na stronę: https://www.edu-akcja.pl/interwencja-dla-rodzicow/
Kod dostępu wysłano do Państwa za pośrednictwem edziennika.
Dzięki obejrzeniu szkolenia dowiedzą się Państwo:
- Jak odróżniać typowe kryzysy od problemów wychowawczych, opiekuńczych, chorób i zaburzeń psychicznych;
- Jaki charakter mają poważne sytuacje kryzysowe: samobójstwo, samouszkadzanie, śmierć, przemoc domowa;
- Co robić, aby zapobiegać sytuacjom kryzysowym w domu oraz jak wspierać dzieci i młodzież w środowisku rodzinnym.
Szkolenie prowadzi Tomasz Bilicki- pedagog, psychoterapeuta (1. poziom referencyjny), psychotraumatolog, interwent kryzysowy oraz nauczyciel. Ukończył studia podyplomowe m.in. z psychologii motywacji (Uniwersytet SWPS) i psychotraumatologii (Uniwersytet Gdański) oraz kilkaset godzin szkoleń w zakresie wsparcia i terapii. Absolwent amerykańskiego programu szkoleniowego ICISF w modelu indywidualnej i grupowej interwencji kryzysowej CISM, zalecanego przez ONZ. Szkolił się także na Uniwersytecie w Nowym Jorku, Utrechcie i na Harvardzie. Pracuje m.in. w punkcie interwencji kryzysowej i ośrodku opieki psychologiczno-psychoterapeutycznej. Prowadzi psychoterapię głównie metodą koherencji, opartą na nurtach konstruktywistycznych, pod superwizją dra Michała Jasińskiego, licencjonowanego nauczyciela Coherence Psychology Institute.