Organizacja pracy szkoły od 18 stycznia br. dla uczniów klas I- III
Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice i Opiekunowie uczniów edukacji wczesnoszkolnej,
w związku z powrotem od najbliższego poniedziałku, tj. od 18 stycznia br. uczniów klas I-III do stacjonarnego trybu nauczania, uprzejmie informujemy o zmianach w organizacji pracy szkoły, które przestawiają się następująco:
1. w dalszym ciągu na terenie szkoły obowiązuje reżim sanitarny, tj.: dezynfekcja rąk po wejściu do szkoły, noszenie maseczek, dystans społeczny;
2. uczniów edukacji wczesnoszkolnej obowiązuje dotychczasowy plan lekcji;
3. godziny rozpoczynania i kończenia zajęć nie ulegają zmianie;
4. godziny pracy świetlicy szkolnej ulegną zmianie stosownie do zgłoszonego zapotrzebowania;
5. w celu zminimalizowania kontaktów poszczególne klasy będą mieć lekcje w następujących pracowniach budynku A i B:
- klasa I A- wychowawczyni- p. Alicja Sztandor- sala nr 40- II piętro, budynek A,
- klasa I B- wychowawczyni- p. Ilona Ziemak- sala nr 9- parter, budynek A,
- klasa I C- wychowawczyni- p. Elżbieta Koper-Rośniak- sala nr 10- parter, budynek A,
- klasa II A- wychowawczyni- p. Małgorzata Popa- sala nr 44- II piętro, budynek A,
- klasa II B- wychowawczyni- p Anna Panic- sala nr 24- I piętro, budynek A,
- klasa II C- wychowawczyni- p. Joanna Matecka- sala nr 29- I piętro, budynek A,
- klasa III A- wychowawczyni- p. Agnieszka Suskiewicz- sala nr 20- II piętro, budynek B,
- klasa III B- wychowawczyni- p. Agnieszka Sorbjan- sala nr 2- parter, budynek B,
- klasa III C- wychowawczyni- p. Justyna Zach- sala nr 11- I piętro, budynek B;
6. uczniowie na przerwach mogą przebywać tylko na kondygnacji, na której położona jest przyporządkowana danej klasie pracownia;
7. uczniowie korzystają z wydzielonych toalet na danej kondygnacji;
8. uczniowie klas I- II na przerwach korzystają tylko z wydzielonej części korytarza;
9. uczniowie klas III mają szatnie w oznaczonych boksach budynku B, toteż prosimy o bezpośrednie kierowanie się do budynku B;
10. uczniowie klas I- II mają szatnie w oznaczonych boksach budynku A;
11. prosimy rodziców i opiekunów o to, by, jak w poprzednim okresie, nie wchodzili z dziećmi do budynków szkoły, wyjątek stanowią przedsionki obu budynków.
12. przemieszczanie uczniów na lekcje wychowania fizycznego i informatyki odbywać się będzie pod opieką wychowawcy oraz nauczyciela danego przedmiotu;
13. w najbliższym czasie wstrzymana zostaje możliwość korzystania z biblioteki szkolnej; o nowych zasadach korzystania poinformujemy Państwa w późniejszym terminie;
14. od najbliższego poniedziałku wznowione zostanie wydawanie obiadów na terenie szkoły.