Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja pracy szkoły od 18 stycznia br. dla uczniów klas I- III

Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice i Opiekunowie uczniów edukacji wczesnoszkolnej,

w związku z powrotem od najbliższego poniedziałku, tj. od 18 stycznia br. uczniów klas I-III do stacjonarnego trybu nauczania, uprzejmie informujemy o zmianach w organizacji pracy szkoły, które przestawiają się następująco:

1. w dalszym ciągu na terenie szkoły obowiązuje reżim sanitarny, tj.: dezynfekcja rąk po wejściu do szkoły, noszenie maseczek, dystans społeczny;
2. uczniów edukacji wczesnoszkolnej obowiązuje dotychczasowy plan lekcji;
3. godziny rozpoczynania i kończenia zajęć nie ulegają zmianie;
4. godziny pracy świetlicy szkolnej ulegną zmianie stosownie do zgłoszonego zapotrzebowania;
5. w celu zminimalizowania kontaktów poszczególne klasy będą mieć lekcje w następujących pracowniach budynku A i B:
- klasa I A- wychowawczyni- p. Alicja Sztandor- sala nr 40- II piętro, budynek A,
- klasa I B- wychowawczyni- p. Ilona Ziemak- sala nr 9- parter, budynek A,
- klasa I C- wychowawczyni- p. Elżbieta Koper-Rośniak- sala nr 10- parter, budynek A,
- klasa II A- wychowawczyni- p. Małgorzata Popa- sala nr 44- II piętro, budynek A,
- klasa II B- wychowawczyni- p Anna Panic- sala nr 24- I piętro, budynek A,
- klasa II C- wychowawczyni- p. Joanna Matecka- sala nr 29- I piętro, budynek A,
- klasa III A- wychowawczyni- p. Agnieszka Suskiewicz- sala nr 20- II piętro, budynek B,
- klasa III B- wychowawczyni- p. Agnieszka Sorbjan- sala nr 2- parter, budynek B,
- klasa III C- wychowawczyni- p. Justyna Zach- sala nr 11- I piętro, budynek B;

6. uczniowie na przerwach mogą przebywać tylko na kondygnacji, na której położona jest przyporządkowana danej klasie pracownia;
7. uczniowie korzystają z wydzielonych toalet na danej kondygnacji;
8. uczniowie klas I- II na przerwach korzystają tylko z wydzielonej części korytarza;
9. uczniowie klas III mają szatnie w oznaczonych boksach budynku B, toteż prosimy o bezpośrednie kierowanie się do budynku B;
10. uczniowie klas I- II mają szatnie w oznaczonych boksach budynku A;
11. prosimy rodziców i opiekunów o to, by, jak w poprzednim okresie, nie wchodzili z dziećmi do budynków szkoły, wyjątek stanowią przedsionki obu budynków.
12. przemieszczanie uczniów na lekcje wychowania fizycznego i informatyki odbywać się będzie pod opieką wychowawcy oraz nauczyciela danego przedmiotu;
13. w najbliższym czasie wstrzymana zostaje możliwość korzystania z biblioteki szkolnej; o nowych zasadach korzystania poinformujemy Państwa w późniejszym terminie;
14. od najbliższego poniedziałku wznowione zostanie wydawanie obiadów na terenie szkoły.