Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja pracy Biblioteki Szkolnej po feriach

ORGANIZACJA PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ PO FERIACH ZIMOWYCH

Godziny pracy biblioteki:

PONIEDZIAŁEK- 8:30-14:30
WTOREK- 8:30-14:30
ŚRODA- 8:30-15:30
CZWARTEK- 8:30-15:30
PIĄTEK- 8:30-14:30

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,

Z powodu pandemii nie wolno uczniom samodzielnie korzystać z biblioteki szkolnej do odwołania.
Każda klasa I-III zostanie zaopatrzona w kolorową papierową torbę, do której dzieci będą mogły wrzucać karteczki ze swoimi czytelniczymi zamówieniami. Na kartce trzeba będzie napisać tytuł książki lub autora (ewentualnie jakąś wzmiankę o jej tematyce), imię i nazwisko czytelnika oraz klasę.
Dodatkowo w pracowniach pojawią się duże tekturowe pudła, do których uczniowie będą mogli wkładać zwracane do biblioteki książki. W każdy piątek, po skończonych zajęciach uczniów, nauczyciel bibliotekarz będzie odbierał ze wszystkich klas pozostawione książki oraz karteczki z tytułami lektur. Zamówienia będą realizowane do każdej środy następnego tygodnia włącznie.

Biblioteka wznawia swoją działalność także dla starszych uczniów naszej szkoły. Mogą oni kierować swoje czytelnicze potrzeby i ewentualne zapytania na adres mailowy awasiak@sp.rzgow.pl lub poprzez dziennik elektroniczny.


Aleksandra Wasiak
nauczyciel bibliotekarz