Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Nowe zasady wydawania legitymacji i duplikatów świadectw szkolnych

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

przypominamy, że papierowe legitymacje dla uczniów szkół podstawowych będą mogły być wydawane tylko do 12 lipca 2024 r., ale wszystkie wydane do tej pory papierowe legitymacje mogą być używane przez ucznia aż do momentu ukończenia przez niego szkoły i do tego czasu zachowują ważność (przy aktualnej pieczęci). Zamiast tego wydawane będą e-legitymacje, tzw. ID-1 (legitymacja plastikowa) z przyklejanym co roku hologramem, który przy próbie odklejenia ulega samodestrukcji (zniszczenie legitymacji, co oznacza utratę jej ważności). Uczniowie, którzy nie mają legitymacji  lub potrzebują duplikat proszeni są o złożenie podania do końca czerwca, ponieważ po 12.07.2024 r. czas oczekiwania będzie wydłużony. Od dnia 13.07.2024 r. opłaty za duplikaty (legitymacji lub świadectw szkolnych) będą wnoszone na rachunek bankowy wskazany przez dyrektora, a duplikat zostanie wydany po zaksięgowaniu wpłaty, co spowoduje wydłużenie oczekiwania na wydanie duplikatu.

Wysokość opłat:

  • wydanie duplikatu świadectwa szkolnego (legalizacja dokumentu)- 26,00 zł- (też płatne na konto),
  • wydanie duplikatu legitymacji (poświadczenie własnoręczności podpisu)- 9,00 zł.

Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy:     61 1240 3435 1111 0010 6101 6456

Wzory wniosków do pobrania w zakładce Rodzic, podzakładka Do pobrania.