Nowe zasady wydawania legitymacji i duplikatów świadectw szkolnych
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,
przypominamy, że papierowe legitymacje dla uczniów szkół podstawowych będą mogły być wydawane tylko do 12 lipca 2024 r., ale wszystkie wydane do tej pory papierowe legitymacje mogą być używane przez ucznia aż do momentu ukończenia przez niego szkoły i do tego czasu zachowują ważność (przy aktualnej pieczęci). Zamiast tego wydawane będą e-legitymacje, tzw. ID-1 (legitymacja plastikowa) z przyklejanym co roku hologramem, który przy próbie odklejenia ulega samodestrukcji (zniszczenie legitymacji, co oznacza utratę jej ważności). Uczniowie, którzy nie mają legitymacji lub potrzebują duplikat proszeni są o złożenie podania do końca czerwca, ponieważ po 12.07.2024 r. czas oczekiwania będzie wydłużony. Od dnia 13.07.2024 r. opłaty za duplikaty (legitymacji lub świadectw szkolnych) będą wnoszone na rachunek bankowy wskazany przez dyrektora, a duplikat zostanie wydany po zaksięgowaniu wpłaty, co spowoduje wydłużenie oczekiwania na wydanie duplikatu.
Wysokość opłat:
- wydanie duplikatu świadectwa szkolnego (legalizacja dokumentu)- 26,00 zł- (też płatne na konto),
- wydanie duplikatu legitymacji (poświadczenie własnoręczności podpisu)- 9,00 zł.
Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy: 61 1240 3435 1111 0010 6101 6456
Wzory wniosków do pobrania w zakładce Rodzic, podzakładka Do pobrania.